Ajax raya - Reisverslag uit Kalibukbuk, Indonesië van Ien, Sas en Tristan Wunderlich - WaarBenJij.nu Ajax raya - Reisverslag uit Kalibukbuk, Indonesië van Ien, Sas en Tristan Wunderlich - WaarBenJij.nu

Ajax raya

2-0!!!!!!!!!
DUA ZERO
IN DE WOK GEHAKT
HIDUPLA AJAX!!!!
Selamat tidur dari lovina bali panas panas!!!!

• 25 Maart 2012 - 17:36

Buurman Richard:

Er zijn sporten, bij jullie in de buurt, waar ik me drukker om maak... WAT een race weer zeg!!

• 25 Maart 2012 - 17:59

Yolanda Reisner:

Ah Bali lekker ff sate eten aan het eind van de straat, nog ouderwets geroosterd enak

• 25 Maart 2012 - 20:06

Sander & Eva:

Als ík met Eva naar voetbal ga dan winnen ze wel. Het was een heerlijke voetbaldag. De meest gezongen kreet was "Ole, Ole PSV doet niet meer mee". EN ZO IS HET.
    Toen Nederland voor het WK voetbalde heb ik jou s'morgens vroeg na een gewone wedstrijd vanaf het strand van Lovina gebeld terwijl de zon prachtig mooi opkwam. Mooie herinneringen.

• 25 Maart 2012 - 20:15

Peter Nooijen:

Komen die rook seinen zo ver!

• 26 Maart 2012 - 07:55

Erwin:

Het was een superwedstrijd! De Boer: "94 minuten gedomineerd. Als we dit seizoen die paar wedstrijden op deze manier spelen, zijn we aan het eind van de competitie kampioen!"
    EN ZO IS HET!!

Geniet nog van de laatste dagen!!