Het besef komt als het werk gaat - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ien, Sas en Tristan Wunderlich - WaarBenJij.nu Het besef komt als het werk gaat - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ien, Sas en Tristan Wunderlich - WaarBenJij.nu

Het besef komt als het werk gaat

Door: wunders

Blijf op de hoogte en volg Ien, Sas en Tristan

10 Januari 2012 | Nederland, Delft

De eerste vrije dag en ik zit alweer achter de laptop. Gisteren veel warme woorden gehoord op de afscheidsborrel die ik kreeg. Deed me heel goed na alle ellende van de afgelopen 4 jaar.
Na de borrel, toen ik op het perron stond en de trein langzaam het station kwam binnenrijden, besefte ik pas echt wat we gaan doen. Gelukzaligheid alom!
Maar deze ontspanning heden is geboren uit stress van de afgelopen dagen. Een niet nader te noemen persoon I N E K E die zich ontfermde gisternacht over het aanschaffen der laatste noodzakelijkste tickets verhoogde onze voorpret door enige elementen van spanning en ZZZZZENZZZZAATZIE toe te voegen GRRR! Bij het boeken van het ticket van Auckland naar Jakarta voor 8 maart, kreeg zij een errormelding, waarna zij niet cool en relekst, zoals coole ik zou reageren, handelde. Neeeeheee tuuuuurlijk niet. Zij ontwikkelde daarentegen enige schuimkragen rond haar mond, haar haar begon spontaan naar het plafond te reiken en briesend van woede greep zij een pook van de haard die wij niet hebben om vervolgens minutenlang op de enter-knop te hengsten terwijl zij krijste: BOEKEN BITCH! BOEKEN BITCH!
Ik draaf weer lichtelijk door, merk ik. Maar goed, enige tijd later hadden we 2 dezelfde reizen geboekt. Heeft ongeveer een dag geduurd voordat eea gecorrigeerd was.
Nu wordt er van ons huis een grote kerst-kattenstal gemaakt maw er worden enige tonnen kattengrind binnengesjouwd. Kortom, alles wordt in gereedheid gebracht. We gaan nu echt bijna. Heerlijk.

  • 10 Januari 2012 - 12:17

    Richard:

    Hahaha! Briljant, zeker als je zoals ik "in plaatjes denkt".. Ik zie het zo gebeuren!
    Gelukkig had ik gisteren het grootste gedeelte van de avond mijn headset op, dus ik heb er niets van gemerkt!

  • 10 Januari 2012 - 13:14

    Peter Nooijen:

    hahaah leuk begin en zeker het stukje, lekker humor na al dat schuim en mochten jullie onderling elkaars schuim willen of moeten delen!!!
    Denk aan die pook hahaaha maarrrrrr we verwachten geen lidtekens he

  • 10 Januari 2012 - 19:33

    Hallo Ienensasentris:

    FFFFFFFFFFFFFFFLLLLLLLLLLLLLLLLLLLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY en zie wat het je brengt veel plezier kus Annemarie. Ik ga vanaf zaterdag genieten in zuidafrika

  • 11 Januari 2012 - 13:05

    Jeanette Koppeschaar:

    Hoi moppies,

    Spannend hoor!! Morgen vetrekken jullie toch.
    Nogmaals heeeel veel plezier en geniet ervan! Jullie hebben het verdiend!

    Liefs Jeanette, Danny en kids

  • 11 Januari 2012 - 18:16

    Miranda Sin:

    Lieve schatten,

    Het is bijna zover......zooooo spannend allemaal. Geniet van alles wat komen gaat, jullie hebben dit meer dan verdiend! Nik en ik gaan jullie reisverslagen tot op den voet volgen!

    Dikke kussen van ons, xx

  • 13 Januari 2012 - 10:02

    Denise En Noah:

    Hoi ien, sas en tristan.
    Wat een onderneming! Echt heel gaaf.
    Ik wens jullie een hele gezellige en mooie reis, geniet ervan!

  • 17 Februari 2012 - 18:13

    Yolanda Reisner:

    Ik lig in een deuk,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ien, Sas en Tristan

Hallo, Zijn 3 maanden in Australië, Nieuw Zeeland en Indonesië. Veel leesplezier! Je kan altijd een berichtje achterlaten, vinden we leuk. XXX Ien, Sas en Tristan.

Actief sinds 10 Jan. 2012
Verslag gelezen: 607
Totaal aantal bezoekers 48132

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 28 Februari 2013

No Kanga In Sri Lanka

12 Januari 2012 - 10 April 2012

Down under and up above, here we go!!!

Landen bezocht: