Hier past stilte - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Ien, Sas en Tristan Wunderlich - WaarBenJij.nu Hier past stilte - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Ien, Sas en Tristan Wunderlich - WaarBenJij.nu

Hier past stilte

Door: Ien, Sas en Tristan

Blijf op de hoogte en volg Ien, Sas en Tristan

14 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Wanaka

We zijn sinds gisteren de 13e in Wanaka volgens bepaalde onderzoeken het meest begerenswaardige plekje ter wereld om te wonen. Nu zal dat wel meevallen, want ze zullen hier ook wel bijzonder irritante welstandscommissies hebben en hemeltergend haatdragende voormalige kampbeulen van buschauffeurs, maar de rust hier en de alom aanwezige natuurpracht is wel geweldig. Maar wat we tot nu toe zijn tegengekomen kent toch wel zijn hoogtepunt in de rit door Fjordland. Ik kan er eigenlijk niets over zeggen en alleen maar verwijzen naar de foto's. Dus ik hou nu eens een keer mijn mond en laat de beelden voor zich spreken.

  • 14 Februari 2012 - 08:45

    Ien, Sas En Tristan Wunderlich:

    O ja Eva, GEFELICITEERD NAMENS ONS ALLEMAAL!!! Jullie hadden helemaal gelijk over Fjordland.

  • 14 Februari 2012 - 08:50

    Menno:

    Inderdaad prachtig! Jammer dat jouw hoofd dan toch ook weer op de plaat moet..zucht..

  • 14 Februari 2012 - 08:51

    Angela:

    Tjonge, jonge. Ik droom helemaal weg....
    Wat een leven hebben jullie nu, hi, hi.

    Toevallig zat ik een half uur geleden te bedenken dat wij, Xander en ik, dit ook maar eens gaan doen.
    Als hij van de basisschool komt lijkt mij dit een goed moment om ook zo'n prachtige reis te maken.
    Een reis van je leven!!!!
    En prompt ontvang ik jullie mail met jullie reisverslag.

    En wat een mooie foto's. Ik kan me voorstellen dat jullie door deze reis ook een innerlijke reis maken en een nog hechtere band onderling ontwikkelt.

    Geniet er van, jullie verdienen het!
    En ik geniet op afstand met jullie mee :-).
    Ik ga maar een strandwandeling maken met de buuf, mijn wereldreis naar Katwijk en terug, hi, hi.

    Have Fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hugs and kisses from Angie en Xander.

  • 14 Februari 2012 - 09:39

    Sander:

    Gezien jouw vrees voor grote dieptes sta je nog redelijk onbevangen op de Kawarau Bridge. Ik heb me daar ooit naar beneden laten storten met een elastiekje aan de voeten. Ik weet niet wat erger was de sprong of de € 150,-- die ik mocht aftikken. De Kea papagaai kennen we ook nog. Leuke nieuwsgierige beestjes totdat je merkt dat ze je auto van alle rubbers proberen te ontdoen.

    Blijf vooral ook foto’s plaatsen. Alles is zo super herkenbaar.

  • 14 Februari 2012 - 10:32

    Peter N:

    Erg mooi daar hoor

  • 14 Februari 2012 - 11:35

    Lizette:

    Leuke plaatjes , vooral die van de nieuwe huisparkiet van Tristan :-) Bram is al begonnen met de vogelkooi te bouwen ..
    en Ien kreeg je niet de neiging om een hapje te nemen van het met hazelnoot crunch bedekte witte schuim ?

    De foto's van de bungee jump houden we zeker nog tegoed ;-)

    Geniet en dikke kus voor Tristan !

    Lizette Harm en Bram


  • 14 Februari 2012 - 12:17

    Richard:

    Mooie foto's hoor, mooie auto ook! :D
    Maar ik maak me wel zorgen over Ien, slaapt ze wel genoeg? (foto 661)

    Groeten uit Delft!

  • 14 Februari 2012 - 14:13

    Irene:

    wow, wat mooi. wat doe ik hier eigenlijk in Nederland, zucht... ik zie Dayko en Laika al over de heuvels en velden rennen en door het water springen. ff mijn ogen dicht doen en verder dromen...

    enjoy, x

  • 14 Februari 2012 - 18:39

    Arno:

    Prettige plaatjes,

    Alleen HOOOOG. Geen last van Sas?
    Plaatje 778 is dat een springer, of de resten van een bungeejumper?
    Wat smaakt beter papagaai, of toch kipsate.

    Ga zo door!
    Groet

  • 14 Februari 2012 - 18:57

    Jola:

    Die papegaai op de tafel vind ik wel wat, vooral na al die enge opmerkingen over albatrossen de vorige keer. Het ziet er geweldig uit ,daar. Wat vindt Tristan het mooiste?

    Wij hebben best wel mooi ijs gehad hier, met schaatsen en koek en zoopie en en en ...
    Nou ja, ik ben gewoon jaloers.

  • 14 Februari 2012 - 22:33

    Ien, Sas En Tristan Wunderlich:

    @ iedereen: Jullie hebben toch wel gezien dat alle eerdere verhaaltjes nu ook geupdate zijn met foto's he? Als je alle foto's in 1 x wil zien, kan je ook links op fotoboek klikken.

    @ Rich: Ja, Ien moet af en toe ook een stukkie rijden dus die heeft misschien soms wat last van halfgesloten oogies.

    @ Arno en Sander: Je moet het zo zien. het feit dat ik daar sta is hetzelfde als voor een normaal persoon het daadwerkelijk doen van een andere jump ergens in Queenstown van 130 m. Deze brug is natuurlijk historisch want hier heeft AJ Hackett het uitgevonden, maar de hoogte is "slechts" 43 m.

    @ Jol: Vwb die albatrossen, ik zal de 1e zijn die sate albatros uitvindt en ik zal er veel, heel veel van verkopen. En ik hoef er niet eens aan te verdienen ook. Tristan vindt vnl. de autootjes en het ijs het mooiste. Maar als we hem vragen wat hij van het door de natuur gebodene vond, dan zegt hij gelukkig ook nog COOL!

  • 15 Februari 2012 - 17:35

    Serena:

    Superleuk Ieneke!

    Mooie verslagen+foto's! Leuk om te lezen.

    Groetjes

  • 17 Februari 2012 - 19:56

    Yolanda Reisner:

    zo leuk om jullie te volgen echt supergaaf enjoy life.

  • 20 Februari 2012 - 04:51

    Marc-Jan:

    Ik kreeg van Laura het webadres van jullie reisverslag. Wat een prachtige foto's!
    Nog 49 dagen te gaan, lees ik; geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ien, Sas en Tristan

Hallo, Zijn 3 maanden in Australië, Nieuw Zeeland en Indonesië. Veel leesplezier! Je kan altijd een berichtje achterlaten, vinden we leuk. XXX Ien, Sas en Tristan.

Actief sinds 10 Jan. 2012
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 48119

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 28 Februari 2013

No Kanga In Sri Lanka

12 Januari 2012 - 10 April 2012

Down under and up above, here we go!!!

Landen bezocht: