Even Inbetween - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ien, Sas en Tristan Wunderlich - WaarBenJij.nu Even Inbetween - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ien, Sas en Tristan Wunderlich - WaarBenJij.nu

Even Inbetween

Door: Ien, Sas en Tristan

Blijf op de hoogte en volg Ien, Sas en Tristan

26 Januari 2012 | Australië, Brisbane

Even een kort tussendoortje terwijl we op het punt staan Australia Day (een soort koninginnedag maar dan zonder koningin) te gaan vieren. We weten niet of jullie enigszins op de hoogte zijn van de noodtoestand qua wateroverlast in Queensland en New South Wales, maar de nood is hoog. Vooral in het gebied waar wij net vandaan komen. We kunnen nog steeds niet bevatten hoeveel geluk we hebben nu we in het zonnige Brisbane zitten. Toen we hier gisteren heen reden zagen we aan weerskanten van de snelweg al ondergelopen afritten en boerderijen maar nu zagen we ook nog op het nieuws dat het plaatsje waar wij vandaan komen ondergelopen is en ook hele stukken Pacific Highway waar we op reden riviertjes zijn geworden. En dat terwijl we daar bijna nog 2 dagen langer wilden blijven en van het vliegveld daar hadden willen vliegen. Op het laatste moment onbewust net de juiste keuzes gemaakt. Heel dankbaar.
Ingrid, jullie kunnen daar in Perth het vlees gewoon op straat leggen bij wijze van BBQ of niet?

• 26 Januari 2012 - 07:16

Peter N:

Zo dan, dan heb je dus echt het geluk aan jullie zijde maar wel avontuur

• 27 Januari 2012 - 21:49

Gerrit:

Leuk dat

Leuk dat er voor wielerboys ook aan de andere kant v.d. wereld feestjes worden georganiseerd. Mooi om te zien hoe je op het strand de ervaringen mag mee maken. Geniet er van!