Proloog - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ien, Sas en Tristan Wunderlich - WaarBenJij.nu Proloog - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ien, Sas en Tristan Wunderlich - WaarBenJij.nu

Proloog

Door: Ien en Sas

Blijf op de hoogte en volg Ien, Sas en Tristan

04 Februari 2013 | Nederland, Delft

Overmorgen (woensdag) is het zo ver. Dan gaan we ons weer klaarmaken voor een ongetwijfeld heerlijke reis.We vertrekken 12.40 u. van Schiphol. Ik zit wel met een schuin oog naar de weersvoorspelling te kijken, want we hebben een tussenstop in Amman van slechts 1 uur en 5 minuten en het gaat weer sneeuwen. Heel veel speling hebben we dus niet.Dus ik denk, dat ik maar een baardige moslim, die je ongetwijfeld op een vlucht van Jordanian Airlines aan boord hebt, inhuur om onder dreiging van een bommetje de piloten te dwingen te vertrekken. Wat voor weer het ook is. Ik moet zeggen, dat we nog helemaal niets van het land weten, dus het wordt lekker spannend. Maar even in het vliegtuig de lonely planet checken, die ik hopelijk morgen bij Kooyker kan afhalen.Zandvliet, de reisboekhandel is natuurlijk altijd maandag en dinsdag dicht. Lekker handig. En bij een paar andere zaakjes helemaal niets te bekennen over Sri Lanka. Het enige dat we weten, is dat er een heel bekende olifanten rehab is (genieten voor Tristan, is helemaal dol op olifanten) en dat er veel Nederlandse en Engelse invloeden te bespeuren zijn. Maar ja, Ien en ik zijn duidelijk allebei P-tjes (MBTI kenners weten waar ik het over heb) dus alles komt aan op het laatste moment. Inpakken doe ik waarschijnlijk ergens morgennacht, alleen opladen van alle apparatuur doe ik morgen meteen na werk. Want dat is pas echt belangrijk ;-)
We hopen dat we alle lezers leuke momenten kunnen bezorgen met onze ervaringen en zo niet, dan niet ha!

  • 04 Februari 2013 - 20:57

    Daantje:

    Altijd lookielookie voor een bookie bij the JOHO compagnie!!!......Zij hebben alles in huis voor een super reis!!...

  • 04 Februari 2013 - 21:02

    Ien, Sas En Tristan Wunderlich:

    @ Daan I know, maar ik moet alles tussen werk door doen, want ik blijf gewoon t/m morgen full up and running op de fabriek, dus het gaat allemaal een beetje haastig in de pauze enzo. Dus Joho was ik dom genoeg helemaal vergeten. Nou ja, heb m nu besteld bij Kooyker en die krijgen m morgen binnen. Komt goed.

  • 04 Februari 2013 - 21:45

    Erwin:

    Hoop dat ik de accu van de DVD dan morgen niet vergeet mee te nemen voor je. Anders valt er niet veel apparatuur op te laden voor je!
    En ja, ja, wrijf het er maar in dat jullie lekker naar warme oorden vertrekken en ons hier achterlaat in de kou en winterse bende!!
    Geniet er lekker van! Tot morgen op de fabriek! Halen we dat boek effe op bij Kooyker en schaften samen (eens een keertje!) wat.........


  • 04 Februari 2013 - 21:49

    Ien, Sas En Tristan Wunderlich:

    @ Erwin Ja zit alleen met de peoples van de VU tot 14.30 u. in een hok. Sander komt langs om 14.30 en dan kunnen we samen naar Kooyker lopen...?
    Weet je trouwens hoeveel apparatuur er op zo'n reisje meegaat. Pfff.....

  • 04 Februari 2013 - 22:13

    Yolanda:

    Ik ga jullie weer volgen en vooral de mooie schrijfreisverhalen, je man is een geboren schrijver Ien. Goede vlucht

  • 05 Februari 2013 - 07:20

    Laura:

    Goede reis en geniet van alle mooie dingen die Sri Lanka te bieden heeft! :-)

  • 05 Februari 2013 - 09:06

    Irene:

    Hé wereldreizigers, is het weer zo ver? :-)
    Heel veel plezier tijdens jullie reis en ik en benieuwd wat jullie ons allemaal weer laten zien en lezen. x

  • 05 Februari 2013 - 17:39

    Wouter:

    He sas,

    Goed je gesproken te hebben gisteren. Veel plezier daar! Ik ga jullie volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ien, Sas en Tristan

Hallo, Zijn 3 maanden in Australië, Nieuw Zeeland en Indonesië. Veel leesplezier! Je kan altijd een berichtje achterlaten, vinden we leuk. XXX Ien, Sas en Tristan.

Actief sinds 10 Jan. 2012
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 48062

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 28 Februari 2013

No Kanga In Sri Lanka

12 Januari 2012 - 10 April 2012

Down under and up above, here we go!!!

Landen bezocht: