This is the end - Reisverslag uit Galle, Sri Lanka van Ien, Sas en Tristan Wunderlich - WaarBenJij.nu This is the end - Reisverslag uit Galle, Sri Lanka van Ien, Sas en Tristan Wunderlich - WaarBenJij.nu

This is the end

Door: Ien en Sas

Blijf op de hoogte en volg Ien, Sas en Tristan

27 Februari 2013 | Sri Lanka, Galle

De laatste dag in Sri Lanka. Vanmorgen ingecheckt via internet en over zo'n 8 uur om 1 uur 's nachts, stappen we de taxi in, die ons in 3,5 uur naar het vliegveld moet brengen. We komen morgen, donderdag, aan met vlucht RJ 151 om 15.50 uur. Ik zit nog te twijfelen of ik enkele uurtjes ga slapen of dat ik na het inpakken lekker wakker blijf met een biertje op het terras van het guesthouse. Het is alleen nog maar de vraag of het personeel er dan nog zin in heeft.
Ien is inderdaad weer aan het shoppen, met Tristan dit keer, en ik zit lekker te klessebessen met onze schat van het guesthouse.
Het is goed, dat er aan alle mooie dingen ook weer een eind komt, anders werd het leven wel erg saai. Maar sommige leuke dingen mogen wel wat langer duren...

• 27 Februari 2013 - 13:38

Martina:

Je hebt een hoop mooie herinneringen opgedaan dus je kan er nog even op teren! Als ik jou was zou ik niet gaan slapen maar nog ff genieten. Tijdens de vlucht lekker maffen (hoewel, met Tristan erbij is dat de vraag of dat gaat lukken...).

• 27 Februari 2013 - 16:31

Yolanda:

een hele goede behouden vlucht terug naar het koude kikkerlandje

• 27 Februari 2013 - 20:50

Bart &Chrisje:

He Sas en Ien,

We hebben met veel plezier en vooral veel jaloezie jullie reisavonturen gevolgd.
    Hopelijk kunnen wij ook weer snel op reis met de kids.

Groetjes Bart en Chrisje